h0001.jpgh0002.jpgh0003.jpgh0004.jpgh0005.jpgh0006.jpgh0007.jpgh0008.jpgh0009.jpgh0010.jpgh0011.jpgh0012.jpgh0013.jpgh0014.jpgh0015.jpgh0016.jpgh0017.jpgh0018.jpgh0019.jpgh0020.jpgh0021.jpgh0023.jpgh0024.jpgh0025.jpgh0026.jpgh0027.jpg

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ/ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Η Αξιολόγηση των δράσεων ακολουθεί τη φιλοσοφία, η οποία επικεντρώνεται στη διαδικασία που ακολουθεί το παιδί. Η Παιδαγωγός παρατηρεί συστηματικά εστιάζοντας την προσοχή της στο παιδί, τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο, συλλέγει δεδομένα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, δεδομένα που αφορούν τους στόχους του προγράμματος και το βαθμό που επετεύχθησαν, τις δεξιότητες του παιδιού, τους λεκτικούς και μη τρόπους επικοινωνίας κ.τ.λ..

Μέσα από δομημένα ερωτηματολόγια γίνεται η καταγραφή, η τεκμηρίωση αλλά και η παρουσίαση αποτυπώνοντας τη δράση, το στόχο, την επίτευξή του, το μέγεθος συμμετοχής του παιδιού, το υλικό που χρησιμοποιήθηκε, τις συζητήσεις που έγιναν με το παιδί. 

Παρατήρηση και αξιολόγηση Ιχνογραφήματος, όπως ορίζεται και ζητείται πλέον και από το Υπουργείο Παιδείας. Η χρήση του συγκεκριμένου εργαλείου αξιολόγησης έχει στόχο να ερευνήσει σε όλη τη διάρκεια της παιδαγωγικής πρακτικής το βαθμό ανταπόκρισης που είχε το παιδί στην εκάστοτε δράση, έτσι ώστε οι δράσεις να επαναξιολογηθούν σε επόμενο χρόνο, αλλά κυρίως να επαναπροσδιοριστούν, αφού στόχος της Αγωγής & Φροντίδας είναι να βλέπει το κάθε παιδί ως μοναδικό και να του παρέχονται εξατομικευμένες παιδαγωγικές δράσεις.